Opis
Programmatic jest bardzo zaawansowaną technologią pozwalającą na wzrost wydajności i co najważniejsze precyzji, z jaką targetujemy reklamy w internecie. Reklamodawca płaci wyłącznie za wysoce skuteczne reklamy, wyświetlane właściwym osobom w określonym czasie.
Automatyznacja
Proces sprzedaży jest w pełni zautomatyzowany, co daje możliwość jego poprawienia poprzez: uelastycznienie cen dzięki zastosowaniu modelu aukcyjnego, lepsze wykorzystanie powierzchni reklamowej oraz możliwość optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym.
Personalizacja
Narzędzia analityczne badają jednocześnie tysiące danych. Wiedza na temat użytkownika jest dużo dokładniejsza, co pozwala na skuteczniejsze kierowanie kreacji do osób, które są rzeczywiście zainteresowane dokonaniem konwersji. Daje to możliwość precyzyjnego lokowania budżetów reklamowych, zapewniając tym samym skuteczność działań.
Zaawansowane technologie
Programmatic umożliwia kierowanie formatów reklamowych na określoną grupę odbiorców i dowolnie łączyć dane w segmenty. Mogą one obejmować m.in. płeć, wiek, status społeczny, a także położenie geograficzne w niektórych rejonach kraju. Oprócz tego można również kontrolować reklamy według określonej pory dnia, a także monitorować ich częstotliwość.