O produkcie (reklamowym)
Notyfikacje push to nowy format reklamowy, który jest łatwo zauważalny bez względu na to jakiego urządzenia używa konsument. Okno powiadomień push pojawia się na ekranie smartfona lub w prawym, dolnym rogu monitora. Użytkownicy zwykle widzą w tym miejscu inne powiadomienia systemowe, w tym np. z komunikatorów, co sprawia, że niezwykle przyciągają ich uwagę. Kliknięcie w notyfikacje powoduje przekierowanie na stronę www lub aplikację. Może też wywołać aplikację telefonu lub SMS.
Formaty reklamowe
Push Ads mogą być wysyłane zarówno na komputery osobiste (desktop), jak i urządzenia mobilne.
Zasięg
Push Ads umożliwiają zasięg na całą Polskę generując nawet 75 mln odsłon tygodniowo, a w tym 300 tys. klików w udostępniony link.
Targetowanie
Odbiorców można targetować po GEOlokalizacji (kraj, województwo, miasto) i po danych technicznych zawierających typ urządzenia, system operacyjny, przeglądarke i jej język, oraz IP whitelist/blacklist. Dodatkowo wyłącznie na urządzeniach mobilnych możliwe jest targetowanie po rodzaju połączenia i operatorze.
Specyfikacja
W skład Pusha wchodzi tytuł (30 symboli), logo (192×192, max 100 kb), opis (45 symboli) i baner (na mobile 720×240, a na desktop 364×184. W obu przypadkach max 100 kb). Dopuszczalne formaty, to: jpg, png, gif.