fbpx
Amerykanie spędzają więcej czasu na słuchaniu podkastów niż kiedykolwiek

Dorosły Amerykanin spędzi w tym roku średnio godzinę i 43 minuty dziennie na słuchaniu treści digital audio. Stanowi to prawie 20% całości czasu poświęcanego na cyfrowe media. Natomiast wśród aktywnych słuchaczy, sięgających po digital audio raz w miesiącu lub częściej, wartość ta wyniesie 2 godziny i 20 minut dziennie. 

Można zaobserwować, że wzrost czasu poświęcanego na słuchanie poskastów zwalnia. W ciągu ostatniej dekady dorośli mieszkańcy Stanów Zjednoczonych diametralnie zwiększyli swój dzienny czas spędzany z digital audio, osiągając średnio dwucyfrowy roczny wzrost. Jednak w przyszłości czas ten będzie wzrastał jedynie o kilka minut rocznie.

Mieszkańcy USA spędzają znacznie więcej czasu na oglądaniu telewizji i cyfrowych filmów niż na innych rzeczach. Mimo wszystko digital audio jest na pierwszym miejscu spośród pozostałych sposobów spędzania czasu w mediach. Podkasty są również częstym wyborem do słuchania w trakcie wykonywania codziennych czynności, a pasywne słuchanie stanowi znaczną część czasu spędzanego w tym medium.

Spotify i Pandora to dwa serwisy digital audio, które uplasowały się na pierwszych miejscach pod względem popularności wśród Amerykanów. Użytkownicy Spotify spędzą w tym roku aż 56 minut dziennie korzystając z platformy. Niewiele mniej, bo 48 minut dziennie, spędzą na słuchaniu użytkownicy Pandory. Dla porównania, dorośli użytkownicy Facebooka w USA spędzają na platformie zaledwie 30 minut dziennie.

Tags:
audio reklama